21 Haziran 2007 Perşembe

violet

4 yorum:

Adsız dedi ki...

selam. çok iç ferahlatıcı bir çalışma, hepsine bayıldım. benim bu konuya çok fazla ilgim var ve yardım almakta zorlanıyorum kurs olanağı gibi bir durum söz konusu mudur acaba, varsa şartları nelerdir öğrenmek isterim. sevgiler..

sevgi dedi ki...

yorumunuz için çok teşekkürler..

çeşitli cam boncuk yapımı kursları var..
yaşadığınız yeri belirtirseniz size orada bulunan kurslar hakkında bilgi verebilirim..

tugbagul dedi ki...

merhaba. ben seamik tasarımcısıyım. ancak 6 aydır işimi yapamıyorum. seramik çok güzel bir sanat dalı ancak atölye kurmanın maaliyeti çok fazla. benim herzaman cama karşı bir ilgim vardı ancak bulundugum şehirde bununla ilgili egitim alabilecegim bir yer yok malesef. sonra bir tv programında cam bncuk yapımını gördüm internetten de araştırıyorum henüz bana yaın bir şehirde bununla ilgili bir kurs bulamadım. ben osmaniyede yasıyorum ancak adanada veya yakın illerde varsa, bende bunu ögrenmek istıyorum yardım ederseniz çok mutlu olurum.

Adsız dedi ki...

merabalar bende adana da yaşıyorum ve boncuk ,cam yapımısermikle ilgili hiç bir kurs bulamadım. yardımcı olabilirmisiniz??? buradaki kurslar hakkında. cevabınızı bekliyorum